beeeeeebeeeeeebeeeeeeeeeeeebeeebebeeee

camden om en liten stund med några söta växjötjejer, sen röstar jag för en fin efterfest på det!!! (som förra hehe..) idag har jag i alla fall vart sjuk och blivit frisk igen med englands bästa medicin men som tyvärr fick samma effekter som lokalbedövning i munnen, gått vilse påväg tilll winerwonderland och vart på en date tro det eller ej!!

JG, har jag inget uppkpling i den nya läggan jag flyttat till men kommer hälsa på forre ofta så då skypar vi. Sten och eva lena har ni dött eller?? aktivera er på internet.

XOXOGOSSIPJONNA

Kommentarer
Postat av: Anonym

miiss u!!!!!!!let me know when to skype(L)

jag å du festar varje dag inne i mitt huvud:)

2009-12-06 @ 04:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0