ååååååååååååååh

Kom mig just hem till elin så att jag kan använda internet igen.. har suttit på min mobil och knapprat på världens minsta skärm i en evighet nu så det här känns bra!! Men en grej som suger är att jag håller på att bli sjuk.. snorar och mår dåligt och jag vill verkligen inte..snälla kna jag få slippa?? börjar jobba på onsdag och det är ju just my luck att få nån influensa då.

I alla fall så bor jag ju för tillfället i en lägga lite längre bort med några fina tjejer från växö. I Lördags var vi på proud camden och det var det bästa ställetnågonsin!! olle du skulle älska det! bra musik skithärlig lokal och massa kul folk! Trevlig efterfest med några nyazeeländare som bjöd på massa pasta, riktigt kul var det! Funderar på att träffa dom ikväll igen och ta med elin denna gång!

Nuuuu ska jag byta om till nått varmare och gå ut i äckelkylan... vill bara sova men hyran ska betalas. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0