KÄNN INGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG


gladis-maggan och kö-jag.


Lyssnar på världens bästa håkan och tänker lite. På framtiden och på nutiden och på allt annat. Vill bara att den här jävla fan snön ska försvinna, jag vet att det låter så här från alla håll och kanter nu och man kanske kan tro att jamen så här är det ju varje år? men NEJ det är inte så här jävligt varje år. Det är hälften eller en tredjedel så jobbigt. Det kan lika gärna vara 24 decemer om man kollar ut, men utan alla paket och kalle och med världens hat mot snön och kyla och allt som har med det att göra. Sen är det jobbigt att jag inte kan vara ute och gå utan att halka på den här skitisen, nog för att mina skokker håller på att falla sönder ochkanske blivit halkiga med åren, men ändå. Sen ska vi dessutom ha gympa prov på onsdag, fattar inte hur man kan ha prov i gympa.... fattar inte ens varför vi har betyg i det. Måste hitta all info till det själva, och då kommer det såklart vara fel det man väl skirver. Känner mig så negativ som man kan bli, eller somjag kan bli i alla fall. Men så måste det ju få vara ibland.. Sara du skulle mycket gärna få svara på mitt sms nu eller kanske till och med ringa? ska försöka tankeöverföra det här till dig nu och se hur det går..... *VÄNTAR*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0