pip

har fått googlesjukdomen..det betyder alltså att jag googlar på allt hela tiden, det behöver inte ens vara nått speciellt, är jag inte säker på om det är detsamma eller desamma som man skriver så googlar jag det, är det ett allmänbildnindstest på facebook så googlar jag det.. kan inte hjälpa det. önskar man kunde googla på lite värda grejer också.. typ Har stina pluggat idag så jag ligger väldigt efter? eller att det fanns google future, det skulle va så behändigt. eller google tankeläsning, eller google facit på alla prov.. Har tagit en paus i att städa mitt skitrum som är det stökigaste jag sett i mitt liv, kan inte fatta hur jag lyckats flytta ut alla kläder till soffan och golvet och sen toppat med väskor smycken och hårgrejer, det ser ut som att nån rånare letat igenom rummet efter värdesaker men drunknat i alla grejer och ligger på golvet som man nu inte vet hur det ser ut för alla förbannade saker..

Nu ska jag se parlamentet och äta ett granatäpple. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0