men nya dagar väntar men nya tidsfördriv och allting liksom kräver mera nu

allt är så förgängligt allting kan briserna snart
men du är oförstörd för mig


gick en sån fin prommis med sara idag. Får inte heller glömma skitgodpasta och snickers som det bjöds på hos hennes momme och moffe! det var så mysigt. Ligger och tänker nu, på allah och jehova och gud och sånt.. som vanligt  ungefär. Känner att jag inte kommer kunna sova nu ändå så jag kan lika gärna ligga här och få ont i ryggen för jag svankar nått så jävulskt, då man ligger på mage så här.. jaja. Funderar i alla fall. På sommaren och vad man ska göra då.. och på hösten, om jag kommer bli våldtagen och dräpt i nån liten gränd i london eller kanske stucken med massa sprutor av galna knarkare... vem vet. (TA I TRÄ) k'nner mig som ett äckel just nu i alla fall, en liten  svacka ligger jag i. Men på något sätt är det riktigt skönt att tycka synd om sig själv!

nu räcker det för idag. nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0