McLOVINNN

Är så himla knäpp idag. Borde vara den tröttaste och sömnigaste i hela vida världen, men jag är bara allmänt konstig och störd. Det  är väl så det visar sig för mig. Hade i alla fall väldigt trevligt igår! var hos olivia och kände våren med vattenpipa och bärre, synd var bara att forre inte fick i sig en enda.. blir så besviken på däjj. Ringde slut på mina pengar och resten bara flög iväg, var verkligen så jävla knäpp och det bästa av allt var att jag skulle upp och jobba 7. Nog för att det gikc bra och jag har saknat allla gamlingarna, men det slet nog på min kropp.. Nu sitter jag här i mitt stökigaste bordevamedirenthus rum och väntar på att jag antingen ska orka städa eller duscha. Men jag tror nog inget utav det är aktuellt. Ska till olivia ikväll i alla fall och försöka göra det här lovet lite kul.

OXOX GOSSIPJONNY

Kommentarer
Postat av: Forpa

EN ENDA????? Jag drack ju tusan en och en halv, men öl är fasen inte gott och då är det inte värt det!

2009-04-16 @ 17:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0