#¤%&/%&

Är så trött som man kan bli och imorgon får vi lov och allt.. det känns ju förstås bra. Har tre forrevinisar som står på hyllan och tittar på mig som världens snällaste rebban köpte idag, har buckrat upp lite. Men just nu känner jag mig inte så himla peppad, nog för att jag är ganska manodepressiv så snart kommer väl det där vända kan jag tro. Mamma bestämde sig för att dammsuga mitt rum nyss då jag hade tänkt gå och lägga mig och vakna så himla pigg och kry i morgon, men det blev ju inte av!! ibland vill jag bara förstöra alla dammsugare.. tänkte egentligen säga nått mycket värre där men som jag skulle ångra om 3 minuter.

Ska sova bort mitt dåliga humör. GOnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0