bajs

Är ledsen idag. Känner mig dum och tom. Det brukar bli såhär ibland, en gång per år ungefär. Att mitt samvete kommer och smäller till mig på käften (som eve gjorde igår så jag fick min nya vän fläskis) Jag är en ärlig person som spricker om jag måste spela att jag tycker om någon eller något fast jag egentligen inte gör det. Men ibland går det där över styr, kan vara så jävla dum utan att jag själv fattar det. Och jag vet, det är klart det är mitt eget fel som håller på så och sen grinar för det som nu. Men jag tycker bara att jag borde kunna fixa att censurera lite, känner mig som en liten skitunge som inte fattar vad man borde göra och inte. Jag vill inte vara en taskig person, jag vill ju att folk ska säga OJ här kommer jonna, hon är så himla snäll. Men jag vet inte om det är så just nu. Nog för att det kanske finns folk som förtjänar all skit domkan få, men det finns ju också dom som man har fördommar om och som man tycer illa om för det, och det är ju egentligen ganska orättvist om man tänker efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0