mat

Det är lila himmel ute, i alla fall om man ser genom ett förnster. Dolly ligger och sover och är lyckligast i världen som hon nästan alltid är om man inte dammsugar. jag känner mig sjuk, har inbillat mig hela dagen att jag är det i alla fall.. är trött och slut och sockersugen och lite halv ledsen. på gympan gick jag och elinda förbi och kollade på balklänningar! hittade så många fina, ska nog beställa en riktigt superduperklänning från englad i smaragdgrönt, men sen så pratade vi om en grej på lunchen. det vore ju väldigt onödigt att köpa den där himla klänningen om man inte har någon att gå med.. och även om man tror attman har någon att gå med så kan det snabbt som ögat förändras, kanske til och med dagen före. så alla sitter risigt till, ganska läskigt ändå! sen hade vi projjearbete på r-tiden som var jätteskoj! ser verkligen fram emot att börja lite mer och till uppvisningen förstås!! hihi. Förretsen ska jag forre (och malin och jessica) se BJÖRN GUSTAVSSON nästa helg, kommer svimma!!!!!

SUNDSVALL:
det var jättekul! på söndagen(fast det kändes som måndag) åkte vi buss hela förmiddagen och shoppade resten av dagen, var så slut då vi kom till vandrhemmet som var ganska risigt.. (sen vill jag också berätta att min klass är den sämsta i välrden, tycker illa om alla nästan, hat till er) men i alla fall så gick jag elinda forre och amanda på bio på kvälllen och såg partik 1,5 den var jättefin! sen skulle vi sova.. och jag gruvade mig ganska mycket för jag är ju så jäkla mörkrädd, men då fick jag veta att tahani också var det! nästan värre än mig till och med och då kändes det lite bättre..
nästa dag så hörde vi massa föreläsningar och sen skulle vi designa en produkt ungefär, eller det är våran uppgift nu.. att designa en produkt som gör att man blir medveten eller hjälper mot att man slänger så mycket mat, skit kul uppgift som jag verkligen kommer koncentrera mig på varje ledig stund!!!!

nu ska jag och mamma baka tigerkaka och dricka te! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0