stress

Har en hel del jag borde ta tag i och göra som skulle vara sjukt härliga att få bortgjorda.. men som vanligt så är det inte så himla enkelt. Väntar på att las vegast ska börja, sen på vänner och på top model och nån film som jag skulle se med mamma och sen satc!! älskar då det är så många bra program, är så härligt att bara ta det lugnt ibland!!
tog en sovmrogon idag och dagen blev ganska lagom lång! fixade tre grejer som jag skrivit upp på handen och nu har jagbara några stycken kvar.

Igår var vi och badade på edda, simmade en halv kilometer!! fick alldeles ont i armarna efteråt.. Sen for jag stina och eve till elinda och pratade och drack te:) jättemysigt! ska köpa ett simkort sen, så snart olivia är redo!!
nu är börjar det! ska passa på att skriva av tahanis kemilabbspapper i pauserna och fylla i helgen i min dagbok.. som börjar ta slut. måste köpa en sån också kanske!!
ajdö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0