jag stör mig på ett ljud som inte hörs

Det blir alltid så här för mig då det börjar bli mörkt. blir alltid mer ledsen och sur, och det är en sån stor skillnad mot för sommaren och våren då jag nästan aldrig är ledsen om jag inte får en riktigt bra anledning.. vet att det är så för många, då det blir vinter. men det bryr jag mig inte så mycket om egentligen.. vill bara att jag ska slippa det har jävla mörka halvåret!!! skulle kännas mycket bättre om man hade någon resa att se fram emot också, för jag har slitit som ett djur hela sommaren, men neej då tycker alla att vi lika gärna kan fara till thailand om ett år då man kan stanna i flera månader. men vad ska jag göra nu då? slitta och käka polly tills jag blir alldeles tokig av allt socker med stina på franskan, eller vara glad för att det är balzac på fredag när det ändå alltid är samma personer som jag träffar varje dag på stan eller skolan eller någon annanstans på det här pyttelilla stället..

Är på sista sidan i min dagbok nu, hade tänkt skriva något fint och bra som jag kan titta på när jag är 85 och tänka att jäklar så mogen jag var då jag var 18! men förmodligen kommer det bli något som jag kommer skratta och skämmas lite åt. hade just tänkt skriva att jag inte kommit så långt på det här året jag skrivit i den, men sen tänkte jag att det var ganska fel! för jag har kommit långt! och gjort saker som jag är jäkligt stolt över, samtidigt som jag gjort grejes som jag skämms över förstås. men man kommer ju långt av sina misstag också. ska försöka avsluta det bra i alla fall.. Nu ska jag ta en kopp te och försöka skriva lite på talet till torsdag..   godnatt min skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0