HEJ

En väldigt mysig höstdag och ganska trevlig skoldag! franskaläraren var sjuk så jag och sara fick lite mer tid att gå på stan. Köpte en supermysig halsduk och en gullig mösssa, en rutig tröja och vinröda mjukisar, sen ett sjukt praktiskt block som rymmer alla ämnen vi har och sist en present till min kusin:) hihi fick med gratisgodis från hm också! mums. Gillar hösten för första gången i år!
Helgen har varit fin! bara tagit det lugnt och kramats, och gått på bio med petri och sett mamma mia! som förreten var en sjukt bra film! Ska nog se den med mamma igen tror jag:)
ikväll hade jag egentligen tänkt plugga kemi men jag har ingen ork, ska nog bara dricka te och se poirot sen sact
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0