desole

Kom nyss hem från edda, gick en ganska hemsk promenad hem.. är så dumt att man ska behöva vara rädd då man går hem på kvällen!! Var i alla fall hur skönt som helst att simma och sitta i ångbastun! Fick veta en hel del om hur sjukt elaka endel personer kan vara. Skönt att jag inte har någon sån i min närhet..
En till kul grej som hände idag var att vi träffade micael tornving på torget när vi skulle till älvsbaka och åka inlines på gympan, det måste ha sett ganska kul ut för ingen var vidare stabil på fötterna..
Sitter och dricker en kopp kamomillte nu och funderar på om jag ska gå och lägga mig och läsa en bok eller se lite av american pie och vänta på satc.. det blir nog en tidig kväll tror jag..

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0