viva la vida

en ganska jobbig helg, men jag fick lite vila till slut.
I fredags så var vi först hos olivia och drack lite vin och såg idol. Sen gick vi till emil och träffade lite folk där! ganska trevligt ändå. For hem rätt så tidigt och slocknade direkt!! klockan 6 kändes det ändå lugnt och jag cyklade till jobbet. men vid 8 eller när det nu var, då vi skulle hjälpa 411 att gå upp ur sängen så kände jag bara att hela världen snurrade och blev prickig sen svart och jag ramlade in i sängkanten, fattade inte vad som hade hänt riktigt men jag lågpå golvet ett tag och blundade! samma sak hände hos 412. Det var lite läskigt men roligt på samma gång haha.. eller jag antar ju att det såg kul ut..

Slutade 12 och såg satc och sovde lite. sen började jag om 4-21. en ganska tung dag. Tog 21.40 bussen till ursviken och höll på att somna varenda sekund, var så trött att jag höll på att kräkas ett tag! kände mig taskig..och tråkig men jag kunde inte hålla mig vaken, vi sov i alla fall till klockan 16!!! rekord  för mig 14 timmar ungefär? sen bjöd pappa på calzone på viking och nu har pretty woman börjat och jag måste skriva samhällsuppsatsen och tvätta håret.
nattinatttttinaaaaaaattttt

orkar inte bry mig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0