plopp

kom nyss hem efter en simtur på eddis, det är  så himla skönt att vara där!! blir helt mör efteråt, känner mig som en palt som bara vill gå och se satc. men skivorna är lite repiga eller nått, dom hackar som tusan så jag är inte så himla sugen som jag brukar vara.. ska kanske läsa en bok istället..
Det är så äckligt mycket somjag borde göra nu mne somjag inte klarar  av!! blir så less på mig själv att jag inte tar tag i det och bara låter det vara. bajs skit.
måste nog sova nu om jag ska orka upp på jäveldesignen..

Jag önskar det inte behövde vara så här. Jag försöker och försöker och fösöker men det hjälper ju aldrig, och det handlar inte bara om mig..




puss muffins

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sweety pie vilken fin bild på oss

2008-10-23 @ 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0