onsdag

jag har varit duktig idag! först var jag på ett ganska hemligt ärende som gick bra fastjag hade gruvat mig rätt så mycket.. sen så gick vi på teater ( som var jobbig och dålig. och det jobbigaste var attjag  fick så dåligt samvete att jag tyckte att den var sämst för dom var ju egentligen ganksa duktiga och hade ansträngt sig och allt) sen så var jag med på kemilabben fast jag egentligen inte ville.. och nu har jag pluggat och städat och ringt och bett att få jobba julhelgen:) kommer ändå var dödspank då så jag behöver lite extra. Sen har jag ett jobbigt val.. antingen så jobbar jag nästa helg, alltså helgen före halloween eller så följer jag till stockholm? men det är ju inte ens säkert att det blir av, och jag behöevr pengarna om vi ska fara senare i november mot december.. ååååh. måste bestämma mig imorgon och jag sitter oich funderar sådet knakar!! 
egentligen skulle jag plugga naturkunskap nu men jag vet ju som inte om jag får göra om provet och jag orkar ju inte plugga i onödan.. livet är fullt at jättesvåra val, speciellt om man inte orkar anstränga sig i onödan.
balzac på fredag i alla fall.. och sim med rebban imorgon, det känns ändå bra!


 
KLIPP ^ blev kär direkt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0