if it makes you happy, it can't be that bad

jag hatar att det regnar!! just när jag vill gå ut, första söndagen på tusen år som jag vill gå en lång promenad och så ska regnet finnas där och förstöra allt... borde inte snön komma snart förretsen? det känns så i alla fall..
jag hatar att jag inte vet vad jag ska göra. är rastlös hela tiden. måste alltid ha något för mig annars blir jag stressad.. kanske inte så himla konstigt just nu men det är jäkligt jobbigt!!!!!!!!!!!!!!!
vet inte riktigt om jag har något mer vettigt att säga..

livet känns nästan exakt som för ett år sen, förutom att det är helt annorlunda eller tvärtom kanske.. inte så lätt att förstå det där men det är så det känns i alla fall.
ska se satc och dricka te. sjunde koppen för idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0