bajs




har inte gjort något än.. som vanligt. googlade på lite frillor och hittade kates nya coola innefrillis som jag kanske testar! måste det vara torsdag imorgon??? hatar jäveltorsdagar!!! skulle kunna göra mycket för att radera den dan föralltid. men om jag ska vara ärlig så är jag mest orolig för provet. ska läsa så ögonen blöder, snart. **GRÅTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!****
sen är jag jävligt irriterad på en sak!! min mage har fått frispel, kan inte ätaeller dricka något längre! mjölk har ju som alltid varit jobbigt för magis, men det har ändå gått bra till gröt och sånt där. kaffe är ju inte heller så bra men det gick ju hela sommaren? neej nu får jag aldrig dricka det heller. sen har vi ju mandariner som jag kanske överdoserar lite men dom är ju proppade med vitaminer så det borde ju inte göra nått men neeeeeeeej jag måste alltid knäppa upp knappen på byxorna varje eftermiddag för att den har svullnat upp!! kan jag inte få ha en tålig och bra mage?? åååhhhh
hatar naturkunskap. och mycket annat också..
ska väl läsa lite nu då, eller se roomservis som kanske är det som ligger närmast sanningen...
bajskiss hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0