söndag

sista dagen på lovet som inte ens har varit än, så känns det i alla fall.
har varit en ganska konstig vecka, konstigare och konstigare för varje dag. Har spenderat ganska mycket av tiden med en gullis i ursviken, sen har jag mest varit hemma. det har varit lugnt i alla fall, har förhopningsvis vilat upp mig så jag gör supermega bra ifrån mig den här skolveckan och alla millioner andra tills jag slipper att må dåligt varje söndagkväll och känna mig oduglig och lat. kanske skulle va något att verkligen satsa, men det skulle nog aldrig gå hem för mig tror jag.
konstighetstopplista:
1, konstigast var i alla fall i fredags. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH mår så dåligt att jag skulle kunna slå sönder något!!! vill inte ens prata om det nu för det känns skit. men det jag vill säga är att man kanske inte alltid ska vara trevlig, det kan missuppfattas en hel del.
2, att man kan bli så besviken på personer som ska stå en nära. vissa tänker verkligen bara på sig själva och det gör mig så jävla ledsen.
3, M-EÄF. en förkortning som jag inte vill skriva ut.
ett knäppt lov helt enkelt!
ska göra fruktsallad nu och sätta mig och se andra avenyn. imorgon blir min sista dag förretsen, en stor överdos av franska på eftermiddagen kommer jag aldrig fixa...
nattinattlillaskatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0