öjmpofuy

det känns som att min hals ska sprängas!! nu får jag igen för att jag inte gjorde provet idag och blev sjuk på riktigt istället.. typsikt. det enda jag längtat till hela kvällen var att pappa skulle köpa lussebullar. men då fanns detinte på ica, och jag började nästan grina då han kom hem tomhänt. eller det gjorde jag faktiskt, pyttelite.
 
nu väntar jag på att mtv galan ska börja men tror inte att jag kommer hålla mig vaken så himla mycket längre till. Det har varit en fin dag i alla fall, skönt att sova och mysa och kramas. Jag och stina var på banken igår och jag fick veta att den här finanskrisen faktiskt är väldigt bra för mig, ju sämre det går för alla andra desto bättre går det för mig och mina besparingar!! och det är ju lite som i verkligeheten också, ju sämre det går för andra desto bättre känns det som att det går för en själv..haha det lät ju lite dumt men ibland är det så.. 

igår såg vi förretsen pans labyrint som inte alls var vad jag hade tänkt mig, mycket sorgligare och tragiskt. för på den där föreläsningen vi var på i luleå, där dom visade snuttar av  filmen så sa dom att man kan se den från två vinklar. antingen köper man att hon får sitt lyckliga slut, eller så handlar det om att hon bara fantiserar ihop det hela för att hon mår dåligt och har det väldigt jobbigt. det sabbade ganska mycket för jag ville verkligen tro att denslutade lyckligt och att det fanns nåttmagiskt över hela filmen, men det enda jag tänkte på var Neej men det där är ju bara i hennes skalle, åh stackarn. (Fast den får ändå 5 getingar) lite som att jag vill tro att man kommer till himlen, eller till något bra då man dör, fast jag kan inte tro något annat än att man bara försvinner.. nu börjar det, hör katy perry strula med en tjej
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0