Måndag

sitter och äter straxwberrycheescake glass och ska nog gå och skriva lite på svenska talet nu. Har varit ganska duktig idag, gjort franska provet och skrvit en uppsats om kvinnorna i antiken! ibland har jag sånna dagar, då jag helt och hållet kan säga att jag är stolt över mig själv. Det är fortfarande lite jobbigt kvar, svenska uppsatsenoch svenska nationella uppsatsen och svenska talet... mycket svenska. Men då den här veckan är över kommer jag vara så jäkla nöjd.

Fick veta en hemsk grej idag, en sak som ändå inte kom som en överaskning och som först gjorde mig ledsen men sen arg. Vet inte vad jag ska säga för att kunna hjälpa till heller, för du skulle nog aldrig lyssna och ta till dig det som jag vet skulle vara bäst, men kanske är jobbigast. Tur att forre finns.
jaja nu ska jag försöka vara så där duktig som jag oftast bara är en gång per år.
nattiminskatti, ska krama min snuttefilt ikväll


en ganska fin teckning jag ritade till jessica i 8an, eller 9an kankse. var en talang redan då
puuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0