jobbigt

har inte orkat tvätta håret sen jag krullade det till dockhår i fredags... nu får jag betala för det. VÄRLDENS tjorv!!! kanske kommer flintis till skolan imorogn om det inte går att trassla ut. Vi hade förresten den bästa franskalektionen någonsin idag! det började med att jag såg en såndär datalåda som har massa bärbara i sig, fast dom kunde väl inte vara till oss tänkte jag, MEN det var dom och vi satt och spelade ordspel och såg filmer hela lektionen. det gjorde hela min dag lite bättre!
Har sån ångest för allt som måste göras, orkar inte kolla i min kalender som jag skriver upp alla läxor och prov i längre, det tar för ont. hatar jävla skit grejer som jag aldrig gör förrän i sista sekunden och alltid blir sämst. hataratt jag inte har någon motivation, föddes nog utan nått sånt för jag är den lataste i världen. sen är det ju inte bättre att jag sitter och tycker synd om mig själv för det här hela tiden. bajs. kan jag inte få vinna 786 milllioner så jag kan skita i det här och köpa massa grejer och ett hus och en ö kankse. det skulle va aningen bättre än kemilabben vi ska ha på onsdag och som jag redan får kräkreflexer av...åååååååååååååååååååååhh. just nu är det inte bäst i världen...

ska fortsätta med bokis i väntan på att jorun ska komma ut ur duschen så jag får hälla lite balsam på skallen. hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0