i dina ögon

min klocka har stannat
under dina ögonlock
fladdrar drömmarna förbi
inuti, är du fjäderlätt och vit

LARS måste vara den bästa i världen!! hans röst är som en stor bakelse, eller chokladkaka eller allt som är bäst i hela världen. speciellt på hösten, kent kanske också skulle funka? mår bara så bra av att lyssna på dom här låtarna, det passar med löven och mörkret och kylan. Tänkte säga en sak också. jag kanske inte skriver om det här så ofta, vet inte varför. men du är den bästa som finns i hela världen och jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig. tycker inte om att tjata om sånt här för då känns det som att orden tappar sin mening, det blir liksom bara ord och inget annat. men det är så i alla fall, och det får stå här nu. min skatt! Sitter och tänker lite på livet. allt jag vill göra och allt som jag aldrig kommer att kunna göra om jag gör saker som jag vill göra.. det lät kanske lite krångligt men om man gör en sak så kan man ibland inte ha möjligheten att göra en annan, om jag till exempel blir psykolog så kommer jag förmodligen inte bli fastighetsmäklare, och om jag vill gifta mig med prinsen så kan jag ju inte göra det med johnny depp (gifta mig alltså) det gäller att välja. rätt. önskar att man fick flera liv så att man kunde göra precis allt man skulle vilja göra. fast det kanske man får, det vet jag ju inte.

här är min lista, skrev den i min dagbok för ett tag sen :
se en jättestor sköldpadda, alltså en megastor som är ungefär 200år och klappa den
lära mig surfa (på bali)
prata 3 språk flytande, minst (speciellt franska)
ta körkort...
klappa en vild zebra
träffa en kiwifågel
fara till tokyo, paris, london, new york-los angeles (alltså hela vägen igenom)
sydamerika, afrika, nya zeeland, australien osv
vara med i robinson, fast det skulle jag nog ändå kunna klara mig utan
simma med delfiner och vilda fiskar
äta en friterad gräshoppa, dom där som nästan ingen vågar äta
göra en tatuering
hjälpa barnen i afrika

jag vet att ganska mycket handlade om djur, men det var för att jag satt och såg ett naturprogram just då jag skrev den! kommer nog komma till lite fler grejer, den ser lite tunn ut! fast jag har ju tid på mig att fylla på den förhoppningsvis.
nu ska jag dricka mitt te och läsa världens bästa bok pussenuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0