du hade tid

är trött och less på allt. vet att det har en del med vintern att göra och en del är nog för den speciella tiden på månaden . men jag kan säga trots det att jag är så jäkla less. Jag är trött på att alltid se samma personer varje dag, jag är trött på att alltid göra samma saker, jag är trött på att aldrig vara bra nog, inte ens då jag verkligen försöker.
sen är det ju inte så himla kul att jag inte kan dricka mjölk.. åt flingor med hallon och jordgubar i för ett tag sen, med mjölk då. och det gör redan så himla ont. och kaffe blir jag knäpp av. tur att jag tål grejer i alla fall.. Sen har jag börjat prata med dolly som att hon förstår vad jag säger, och det gör hon ju verkligen inte. förutom kisse frolle och åka bilen. håller på att bli tokig kanske. men det vore ju lite omväxlig och det kan ju va kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0