crazy

Min kväll har varit rätt så vild, jobbat till 9 nu sitter jag och skriver svenskauppsatsen, dricker te och ska snart se en westernfilm med pappa då han kommer hem.. vad är det här för cp kväll med bara dåliga filmer??? vil så gärna se fucking åmål men vidoen har gått sönder så den ligger i min hylla helt oanvändbar. Borde kanske känna mig lättad och avslappnad nu när jävulshatveckan är över, men det är så jävla svårt att stressa ner. Har gått omkring lite i köket och bara kännt mig rastlös, fast  ryggen och benen kännts som torterade spagettisar.
Imorgon ska vi i alla fall vara hos stina!! längtar ganska mycket för det brukar alltid bli kul då vi är där, finns inga undantag(ta i trä) tycker synd om forsellen som jobbar.. Sen till veckan kommer mina söta kusiner upp från småland=) det ska bli jättekul, speciellt eftersom dom förmodligen inte kommer komma upp till jul. och på tisdag ska vi öva inför showen på nordanåteatern!!! älskara tt jag har världens bästa projektarbete med världens bästa lärare! sen är det nog inget mer, behöver inte oroa mig för något specilellt i skolan förrän nationella i franska som jag tror och näsan vet kommer vara det värsta jag gjort under mina 12 år i skolan. längtar.... not. om jag inte dör då så kanske jag är odölig.

några grejer som jag ska lägga till min i "göra innan jag dör" lista:
Klara mattec
Klappa en knölval, sånna knottriga mest för att känna hur dom känns
krama björn gustavsson (...helst gå längre)

nu ska jag sätta mig i soffan och läsa veckorevyn. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0