22

Idag var vi i luleå med skolan, satt i en nästan tom buss som höll på att åka uta oss, fick en god kinamatslunch efter 20 timmars köande men det var värt det, undrar verkligen hur mycket godiset som dom bjöd på kostade!! det fanns överallt! sen hittade jag och tahani en film som verkade rätt så spännande/läskig/cool/bra hyrde den för ett tag sen! (pans labyrint) köpte en massa andra grejer sen också, och bara grejer jag behöver. very good. Har gjort en ekonomisk översikt igår och ska göra lite ärenden på banken imorgon!! känner mig som minst 28 hihi.
mamma igår förresten:
-hostade du jonna?
-nej...
-jaa du har ju som hostat ett tag nu..
-Men jag hostade inte!!
-haha jaha, var det valle kanske?
-nej men det var ju inte jag som hostade, det var jorun
-jaha, ojdå..

tyckte det var lite kul. nu ska jag läsa franska, vet inte om jag kan stå för det sen men ska försöka. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0