tihi

Idag satt vi och pratade om ganska roliga grejer i matsalen, mycket om hur det var då man var liten och hur taskig man kunde vara då, till exempel då både jag och forre var kära viktor och hon tog bort honom från min msn så vi inte skulle kunna prata med varandra, sen fick jag reda på vad hon gjort och tog med mig alla kompisar hem till henne och skällde ut henne, eller då eve och tahani väldigt gärna ville ha många att fadderbarn (på skolan alltså) men de ville bara vara med dom söta barnen, dom andra fick inte vara med..
sen var vi nog lite inne på det där med mobbig tror jag, för jag och elinda försökte knuffa in forre på toan och stänga dörren så hon inte kom ut!! det var jätteroligt, hon blev så rädd då vi slet i jackan, att den skulle gå sönder alltså..

Nu kom jag  nyss hem från nordanå ännu en dag, vi hade en guide med oss som berättade om alla konstnärer, tyckte om tavlorna mycket mer den här gången, sen skulle vi rita egna konstverk inspirarade av bilderna, det var jättekul! här är en liten bild som vi kollade på, ganska rolig!

image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0