söndag

Kände att det inte rikitgt räckte med bilderna.. har inte varit så aktiv och skrivit någoting ordentligt på länge. Förut skrev jag hela tiden, och det var bara så himla skönt att få ut det man kände utan att någon läste det. Nu är det som en annan sak, kan ju inte skriva vad som helst. (får jag bara fråga vad grejen är med att ha mest besökare? lägga ut bilder på sina nya skor eller dagens superdupersnygga outfit? Är det för att man inblillar sig själv att någon egentligen bryr sig? för i de flesta fallen så gör ju ingen det. Kan inte låta bli att irritera mig på sånna personer. Jamenar det är ju en annan sak med dom som verkligen lyckats med det, och tjänar pengar på det. Men alla jäkla bloggar jag läser ser likadana ut!!! det är faktiskt ganska svårt att vara unik när man gör va alla andra gör. nu var det sagt) Det skulle vara väldigt lätt att missförstå det jag skrev här i sånna fall, för oftast så handlar det bara om saker jag känner för stunden och för det mesta då jag känner behov av att skriva så är jag arg.. och när jag är arg så skriver jag taskiga saker. Men jag ska skita i det nu och skriva exakt vad jag känner. Det är så kul att kunna kolla tillbaka senare och minnas hur man kände och hur livet var just då.
Idag är jag ganska glad i alla fall, det känns som att jag har ordning på det mesta och skolan är inte så himla intensiv som den var för att tag sedan. Sen känns det också att man blir mycket gladare nu när sommaren börjar närma sig, trots äckelkylan och regnet idag. Tänker ganska mycket på hur livet såg ut för ett år sedan, och på hur mycket som förändrats, och att jag aldrig skulle kunna tänka mig att det skulle bli såhär. Är så glad att jag har sara också, som är världens bästa kompis. och glad att jag har N som jag tycker om mest i hela världen, hade varit väldigt svårt att tänka sig att det skulle bli såhär för ett år sedan men det är det som är kul, att man aldrig kan veta hur livet kommer se ut!! Det jag ville komma fram till är i alla fall att jag är glad just nu, mycket för det där^ och ganska så mcyket för att jag ska klippa mig på tisdag, längtar ihjäl mig.. mitt hår ser ut som cp hår just nu..

Nu ska göra en smoothie och sen se andra avenyn som är VÄLDIGT spännande 
och IMORGON är det sista skolveckan! fast bara för en del :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0