sol

Det ser riktigt varmt ut ute då man kollar genom fönstret, men då man går ut så är det som att en million isbitar hoppar på en.. fast det värsta är egentligen att löven är så små.. kan dom inte bara växa till riktiga gröna stora löv? Idag har vi inte gjort så himla mycket i skolan, sett en väldigt dålig film på engelskan.. sen for vi och såg estet treornas teater som var väldigt bra! det enda som förstörde var nått utav cpna som andades jättehögt. sen alla som gick innan föreställningen var slut!! vad tänker dom som gör så? blev arg. Sen fikade jag en laxmacka på museumcafeet! jättegod var den, och så kollade vi på lite tavlor. 
Nu är jag världens tröttaste människa, vet inte vad det är för fel på mig egentligen.. för jag sover oftast 9 timmar per natt, och det är ju ganska mycket, förstår inte att jag kan vara trött hela dagen ändå.
Igår var det förresten en tant som ville lära mig dansa jazzdans på bussen (en alkis) hon var ganska snäll, och jag tyckte synd om henne ändå..
haha dolly är så gullig och glad!! önskar jag var som henne och blev överlycklig då nån sa "kolla jonna!! en kissemisse!!" va lätt allt skulle va då..
nu ska jag plugga kemi men egentligen kolla på tv. puss

bra låt
http://youtube.com/watch?v=yGNvjAWaRhA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0