kraaaaaam

Idag tittar solen fram lite grann, man märker direkt hur humöret förändras! sen har det varit en fin dag ändå, om man bortser från solskenet. Har klippt och färgat håret sen gått en solig broarnapromme! funderar på om jag ska se en film nu eller bara sitta här tills jag går och lägger mig.. har blivit så himla trött på senaste tiden, sen så har jag ont i huvet hela tiden.. tror jag kanske behöver glasögon, för jag ser lite halvdåligt ibland. har till och med hittat ett par som jag skulle vilja ha, innan jag började känna lite synfelssymptom, man ser ju ofta smart ut i galsögon, och det kan va ganska snyggt.. så det kanske bara är lite önsketänkande som ligger bakom det här... jaja nu ska jag i alla fall se white chicks, den fick bara en mygga i expressen men jag vet ju som tur är att den är kul:)

image157
det här är korrne som var en tam ekorre som bodde hos oss i några dagar förra sommaren, saknar honom lite grann, han var ju så gullig. men nu är han säkert en vuxen ekorre som bor i skolen och äter kottar!! (egentligen är det inte korrne utan en annan bild som jag hittade på google, men han såg ut exakt sådär) satt och kollade lite på pixbox och hittade honom där, lika söt som vanligt´. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0