hihi

19.03
känner mig lite febrig.. har sovit hela eftermiddagen, men nu känns det ändå lite bättre
idag hade vi världens bråk i matsalen.. och nej, det var inte jag och elin som skrek åt varandra som man kanske hade kunnat tro. det var eve och tahani mot mig och forre, stina satt och skrattade och filmade med mobilen, och det var säkert ganska så roligt att titta på för vi skrek verkligen åt varandra! asylerna brevid blev rädda tror jag. tänker inte ens ta upp vad det handlade om, är så trött på att ens tänka på det. men det lät nog rätt så roligt
19.18
är kanske lite för sent att att upp det här, och försent att göra någonting åt det! om det ens fanns någonting som skulle kunna förhindra att det blev såhär. men det betyder ju inte att jag inte kan sakna hur det var förr, även om jag tycker om allt just nu också. det är bara jobbigt att tänka på det. jag saknar ju min bästa kompis.
19.22
varför går tiden så sakta då man längtar till något? för annars spruter tiden bara iväg och man hinner knappt med..
sen så vill jag jättegärna läsa den nyaste harry potter boken!!! tänker på det nästan varje dag, på att läsa den alltså.
19.25
sitter och läser gamla inlägg som jag skrivit!! haha jag är ju så jäkla rolig ibland, och mest roligt är det att känna nästan samma sak som jag kände då nu när jag läser det!..men lite jobbigt var det att läsa om då jag såg my little eye som är den andra läskigaste filmen jag sett i mitt liv (den första är rec som är en sinnessjuk spansk film som jag tycker borde brännas!!!) fytusan va rädd jag var då jag såg den. grät tror jag. fattade ju först inte att det var en skräckfilm för det var jäkligt otydligt, sen kunde jag juinte bara sluta mitt i filmen..
haha jaja nu ska jag se vänner och sen kanske ta mig en promenad, får se. kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0