2

En fin dag idag! har köpt världens snyggaste bikini och en söt ögonskugga=) wiho. Vi har så slappa skoldagar nuförtiden, känns nästan inte att man går i skola egentligen, bara då man måste stiga upp på morgonen! (sen tycker jag att vissa kan ta och dyka upp ibland? lite tråkigt att man inte ens kan ses på skolan nuförtiden, gångerna blir färre och färre)Just nu är jag rätt så rastlös.. det är bara gamla jäkla the hills avsnitt på tv och inget annat är värt att titta på.. om jag haft fc hade jag nog kunnat göra engelskan, men det är svårt!!!! dessutom kan ju nån höra av sig om den vet hur man tar bort bilder på pixbox!?
haha det låter som det spricker små vattenbubblor i mitt öra nu... ganska kul
nu börjar det bli lite obehagligt..
nu gör det bara ont..inte så kul

Måste bara få ur mig lite ilska också. Pratade med sara för fösta gången på länge, det var ganska mysigt! men till saken.. Endel jävla människor är ju helt otroliga!? trodde det fanns en gäns för hur psykiskt störd en person får bli men du fortsätter att förvåna mig hela tiden. Dessutom måste jordens mest misslyckade människor hittat varandra, smitta inte någon annan med vad det nu är ni går och bär på, snälla!!!! Gud så arg jag blir. Kan bara inte fatta hur sjukt endel kan bete sig, och hur långt över gränsen man kan gå innan man fattar att en situation är smärtsamt pinsam!! ursch jag blir så äcklad och ledsen på samma gång. tvångströja NU tack! blir mörkrädd av att ha er ute på gatorna...


Måste göra:
Reklamanalys
Grafiskt tryck
KLIPPA MIG
FÄRGA HÅRET
GRILLA I HELGEN=)? sooool
Engelskauppsats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0