våffeldagen

Nu har jag fyllt år och allt, jag var riktigt lycklig igår!! väldigt väldigt glad. Hade kalas hemma med familjen och sara, sen for jag till min katt och myste hela natten, very good 2ggr hihi. Sen idag har vi ätit våfflisar och kramats. Har fått sommarvikariat på klockarhöjden också!!! blev världens gladaste då hon ringde och talade om det, kommer vara sönderarbetade men rik när sommaren är slut, och det är ju det som räknas. **lÄnGtAr**
Skulle egentligen gå på bio idag men tiden räckte inte till, hoppas ni hade roligt mina friends. Försökte hitta lite tårta i kylskåpet nyss men dom har kalasat upp hela tydligen, även den söta kakan som denne var gullig och kom med.. Tisdag idag, imorgon är det onsdag, sen torsdag och sen FREDAG!!! woho!! ska bara leta upp mitt fula fisklookalikepass som jag kommer måsta dras med tills jag orkar skaffa mig ett ordentligt legg. men vatusan ska jag klaga för, jag är ju 18år!!! atron år, eightteen years och nu är jag vuxen. haha måste säga så hela tidne för att riktigt fatta det!!
EVES boyfriend var med på dans programmet förresten saris, if you can see this. Imorgon ska jag på ett viktigt möte klockan 13.00 och på torsdag ska jag träffa denne. Ser fram emot detta, var längesen min lilla vän.
Ska återvända till filmens värld nu, men vi ses alla mina one million läsare, sorry att det inte är översatt på alla 126 språk. KYSSAR på er (kisses on you)

Kommentarer
Postat av: Elin

que pasa?

2008-03-27 @ 00:37:25
URL: http://metrobloggen.se/elinjoanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0