söndag

sista dagen på lovet, och det känns nästan som första. Tiden går verkligen hur fort som helst då man har roligt!hade skrivit en lista nyss på alla grejer somjag hade gjort.. men den försvann och jag orkar inte skriva en ny... eller jo det gör jag förresten visst

FREDAG hemma kväll och lets dance
LÖRDAG fest hos sara tror jag det var? ganska kul i alla fall
SÖNDAG mys hos en ganska smaskig karamell
MÅNDAG samma som SöNdAg
TISDAG fest som fick mig att vilja bli nykterist, sämst i världen..
ONSDAG myspys, såg fucking åmål och köpte karra 
TORSDAG fikade på koffein med sari och forrsi, sen notting hill
FREDAG var med sara och spelade spel:) hihi
LÖRDAG spelade spel hos malin med mina fina, sen hälsade vi på forrsa och jag stjälade en sak..
SÖNDAG mys med en sjukling

ha en trevlig kväll och hoppas lovet varit bra KRAAAAAAAAAAAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0