puss

var ganska så nyss och fikade på coffe in med elin och sara! det var ganska mysigt, vid ett bord satt det ett gäng och stickade, den hade dom röjt undan i mitten och hade det som tangodansgolv! ganska kul ändå. Nu väntar jag på min katt, vi ska äta glass och se nottning hill, men det är en överaskning än så länge! har dessutom bestämt att jag inte ska dricka förrän jag är myndig, vilket kanske inte är så himla superlänge kvar! men ändå, det är ganska länge om man tänker vad jag är van vid:) droppen var i tisdags. vill inte ens prata om det för det är bara så FEL. dö dö dö. men vi ses inte förrän den 24e mars i alla fall gott folk!
NU SKA VI GÖRE`!!!  Puss


Kommentarer
Postat av: Julias London

Notting hill e mysigt, ska dit i helgen :)
xx

2008-03-06 @ 23:00:49
URL: http://www.juliaslondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0