happy day

Har fått i mig ett glas blåbärssoppa och ett glas vatten. Det enda jag kunnat tänka på idag är sockerdricka, har drömt om det och började nästan gråta då jag vaknade och inte kunde dricka det..
Har magsjuka förresten om någon missat det. om ni sett det där klippet på youtube, hon som är med i det där natt frågeprogrammet och får mensverk och spyr som en fontän, då vet ni hur det såg ut för mig ungefär. kan säga att den här natten varit den värsta på kanske 10 år då jag senast hade den här jävliga sjukdommen. ser dessutom ut som ett spöke idag, alldeles knallvit som om nån tömt mig på allt blod, sen har mascaran som jag inte orkat tvätta bort smetat ut sig runt ögonen. funderar på att ta kort på mig själv och skicka till sara så hon verkligen får se hur hemsk jag ser ut. Nu är det i alla fall lite bättre, kan sitta upp och sådär.
är skitsur på folk också, om jag säger nått konstigt så är det bara spök-jonna, inte jag. förutom till dig indianskokkan, hoppas dom passar fint.
ha en bra dag hörrni, vi ses på torsdag eller så..
hoppas vi hinner ses innan ni far också, eve och stini!!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0