0

Kom just hem från sara! vi spelade spel hela kvällen igår, man skulle ha lappar på huvudet och på dom stod en person och ett ställe, typ Alfons Åberg och Nordpolen, det var jättekul! för att korten skulle sitta fast så hade man ett färgglatt björnborg gummiband i håret! välditg sött, sen skulle man ställa frågor om vem man hade på sig och klura ut det. Fick en massa fina fyllesamtal och sms! vi ses ikväll hörrni:) men utan dricka som sagt. Nu sitter jag och ser en dokumentär om hur barn blir till och äter glass och kolasås. Förresten har mitt öra svullit upp igen, och en av mina smaklökar också..

Du sa: Jag vet vad du vill
Jag sa: Jag vet vad du tror, jag tror
Bara vänta lite till
Så får du tro vad du tror, du vet vart jag bor
Du får gärna komma hit och skrämma mörkret


Vi ses i sommar håkke! och alla andra också för den delen, längtar så jag nästan sprängs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0