FEVERFEVER

haha sitter och skrattar åt mig själv lite nu!! ibland får jag verkligen till det!! Sitter alltså och läser gamla saker jag skrivit på apbwegerte och i bloggen. Har alltid tänkt att förra sommaren var ganska tråkig, eller inte tråkig men inte så himla superduper kul, men nu när jag tänker tillbaka så var den så jäkla rolig! måste bara fixa så att det blir likadant denna gång! haha.. var helt besatt av the sims där ett tag och spelade dygnet runt, iband kändes det som verklighet att jag var gift med johnny depp och att vi hade en liten unge! sen var ju festivalen ganska kul då man tänker tillbaka!! haha .. kanske inte just då men nu skrattar jag ihjäl mig åt det, sen var den mysig också!!
Hoppas verkligen hur mycket som helst att pappa köpt jordgubbar.. men jag vågar inte kolla.. det är som då man pratar om något riktigt viktigt på msn men man vågar inte klicka då det blinkar sådär.. eller då man hör att man får sms och man vill så jättegärna att det ska vara från någon speciell men man vet att chansen är stor att det är någon tråkig vanlig..
(HAN HADE KÖPT!!!!!!!!!!!!!! ska äta dom till SATC)

http://youtube.com/watch?v=SQ30_DJEASk
http://youtube.com/watch?v=rGfXaP8a6-s&feature=related

Won't you call my private number?
We can go away for the summer!
We can drive around with the top down
Stereo turned up loud with a fat sound
Cause I'm yours to keep if you want to

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0