svårt val

Kom just in, har legat på gräsmattan och kollat i den svarta skolkatalogen som låg där då jag kom ut!! det var jättekul, endel har förändrats så sjukt mycket!! haha väldigt roligt. Har det ganska jobbigt idagförresten.. det är så att fotbollen är ju ikväll, sverige - ryssland alltså, och det skulle ju vara kul att se även om jag inte gillar fotboll! bara sverige. Men nu är det så här att på 3an så är det massa SATS avsnitt och dom två sista i serien om jaginte minns fel, och premiären på filmen är ju på lördag så dte skulle va bra om jag såg alla dom där och blev jättepeppad till i helgen.. mne då är det ju det där jäkla fotbollen. får se hur jag gör, och om jag stannar hemma eller inte..
Har förresten färgat håret, det blev bra
Midsommar och kos är fortfarnade frågetecken. ska nog ta och ringa till eve och fråga va dom bestämde igår. hatar att min mobil är sönder.. är så ledsen!!! tänker på det varje dag.. konstigt att man ska känna sig såhär handikappad..




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0