DO YOU THINK ABOUT ME NOW AND THEN?

sitter och väntar på att elin ska komma och hämta upp mig.. vi ska och spela mingolf men hon sa att hon ksulle äta först ochd et kommer nog dröja ett bra tag. Mamma och jorun for till småland idag, eller för en halvtimme sen, dom ska hälsa på mina kusiner i nybro..vill också följa
MEN FESTIVALEN DÅ
FREDAGEN var rätt så kul, kollade på europe eller sista låten som var FINAL COUNTDOWN
LÖRDAGEN  var ännu roligare och PETTER var väldigt cool

    
palestinasjalen hittade jag på gatan i fredags och jag tyckte den var ganska snygg så den fick hänga med på lördagen också!! PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS

DOM TVÅ BÄSTA LÅTARNA I VÄRLDEN ÄR
BRITTAN SPEARS - BREAK THE ICE helt sjukjag svimmar nästan varje gånga jag lyssnar
och KANYE WEST - HOMECOMING ååååhhhhhhhhhh
det var allt, adjö

Kommentarer
Postat av: n

softa me sliskiga turrar e bra har jag hört?

2008-06-30 @ 01:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0