ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Kommer verkligen inte orka med er på ett bra tag med era CARRIE outfits och.. ne jag ska inte ens börja..  Det var verkligen taskigt gjort och gör inte situationen bättre. Hoppas ni mår dåligt. Det var allt. GET CARRIED AWAY VERY LÅNGT BORT FRÅN MIG

Igår blev en fin kväll ändå, gjorde en fin sak i en fin liten glänta med en fin person!! kunde inte blivit finare!! haha svalde två flugor då jag cykladeockså... och sen så har jag fått ett myggbett mitt i pannan som ser ut som en stor knöl.. eller bula..ikväll ska jag se filmen som missades igår med mina KOMPISAR sara och evelina

MIDSOMMAR förresten var jättekul! åt föst middag hos såffan med petra rebban matilda osv, sen for jag till linn och umgicks med alla där :) sist men inte minst hann jag med att plocka blommor innan jag skulle upp och jobba en timma senare ( klockan 7).... men det gick bra i alla fall! en fin kväll var det, ganska oväntade saker hände!! tihi


Kommentarer
Postat av: olga

GET CARRIED AWAY VERY LÅNGT BORT FRÅN MIG



hahaha!!

2008-06-23 @ 21:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0