slim susie

världens regnigaste dag.. höll på att drunkna när jag gick till och från jobbet idag, fast jag hade ett paraply!! Nu sitter jag och lyssnar på lite lasse låtar och har nyss ätit upp det som fanns kvar i cheesballspåsen... det är så konstigt att nått som är så gott kan lukta så äckligt! funderar på vad jag ska äta nu.. skulle ju kunna fara och köpa en till om det bara slutade bajsregna. Sitter och kollar på lite bilder också! sommaren går så jäkla fort, har bara två veckor till att jobba.. och då har jag ju jobbat hela! sen är det skolan.. gruvar mig nu när jag tänker på det.
ska ta en kopp te och läsa min bok.. och lyssna på lugna favorter och skriva i min dagbok som jag snart haft i ett år och som snart  är full.. men jag ska fixa det så att den blir slut exakt den dageh som jag köpte den!! vet inte vad jag ska hitta för någon sen.. tror inte jag har så stor lust att köpa en för trehundra kronor igen

här är min jobbvecka förresten! älskar att jag nyssvarit ledig två dagar och snart är ledig två till.. jag är ej van vid ledighet faktiskt, första gången jag varit ledig två dagar i rad nu och det kändes som två veckor!! (LIKA MÅNGA VECKOR SOM VI SKA TILL TURKIET!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH)
MÅNDAG 07-14
TISDAG 08-17
ONSDAG -
TORSDAG -
FREDAG 13.15 - 21.15
LÖRDAG 07-12 + 16 - 21
SÖNDAG 07 - 17

det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
och när jag känner så då tänker jag på dig
allt är så förgängligt allting kan briserna snart
men du är oförstörd för mig
du är oförstörd för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0