JAAAAAAAAA

ska alldeles strax sätta mig på altanen igen, men det är så jäkla varmt!! inte för att ajg klagar på något vis men jag är inte van vid solen och värmen!! är så sjukt glad att jag är ledig idag och att vi ska till havet!! WOHO känner kärleken. trästocks till helgen och det känns väldigt bra! förutomatt jag missar min älskling mackan som sjunger min favvolåt., som jag förresten övat på nästan varje dag så att jag skulle kunna sjunga med i en låt i alla fall.. jävla skit.



TURKIET snart och jag spricker av längtan, inte länge kvar!!!
miss stini and ollie, PUSSAR och bye bye nu ska jag äta körsbär och bege mig till östanbäck

The more I see, the less I know
The more I like to let it go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0