hela världen är så underbar!!!

Väldigt vacker dag! kom nyss hem från jobbet  och är ledig nu i 4 timmar innan jag ska jobba kväll igen.. skulle egentligen vilja gå ut coh sola eller fara och bada men jag orkar verkligen inte!! haha varje regnig dag så klagar jag på vädret men då det rä sol så går jag knappt ut.. ganska dumt ändå. men jag får ta igen all sol som jag missat i TURKIET i augusti!!! fyfan va bra det känns, längtar så jag nästan spricker i tusen bitar! två fina veckor med mina finaste!! Jobbar pdol och alla andra roliga dagar så detta blir en lugn uppladdning inför resan, eller nått. Ska i alla fall ta det lugnt ett tag, inte bara för min egen skull.
Igår såg jag och sara rec, den hemskaste filmen jag sett alltså!! har berätatt om den i kanske ett halvår och peppat henne att se den hela tiden och nu när vi äntligen såg den var den inte alls lika läskig som förra gången! då blev jag nästan apatisk och var tvungen att se på ebba och didrik hela natten för att kunna våga blunda.. och nu var det nästan inte äcklig alls... blev besviken och samtidigt lite lättad..
har sjukt ont i nacken, fattar inte varför!! kan knappt skriva nått nu men det flyter på så bra så jag har ingen lust att sluta! Sitter och lyssnar på vampyr låten (Marcus Krunegård - jag är en vampyr) så att jag ska kunna hela utantill då han kommer till trästocks i helgen! det är inte klokt va sommaren har gått fort!!! trästocks brukar ju alltid vara en evighet bort.. Nu
ska jag och petri äta jordgubbar vid älven och njuta av 4 timmars ledighet!
PUSS


du såg exakt lika påkommen ut som du var
men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0