hej

Det är ganska fint väder idag! hade först tänkt orka gå broarna men det känns lite väl överdrivet så ajg ska fara åt mamma och handla på ica istället! Läste alla mina dagböcker igår, eller inte alla men några stycken. Kom fram till en massa saker som kanske är lite svårt att se om man inte har facit i hand sådär! Känner mig som en lite dum unge som blivit av med sin godispåse, eller som trodde att den hade en godispåse i 3år men så visade det sig att det egentligen inte var en godispåse... haha ungefär så. Jag tyckete i alla fall att det var ganska jobbigt att läsa, trots attdet fanns 10000 roliga minnen som jag glömt!! Allt är riktigt förändrat mot för hur det var förut i alla fall.. det känns sorgligt, och det som inte är förändrat känns bara jobbigt eftersom förnying är en bra sak! i alla fall i det fallet. Allt var så himla okomplicerat på den tiden, man bråkade om smågrejer och skrattade åt smågrejer, allt var lättare på något sätt. Undra hru jag kommer att tänka då jag läser min dagbok som jag skriver i nu om kanske två år.. haha hoppas på en viss förändring i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0