happy day

har jobbat från 7 till 17 idag och det var det värsta på länge.. bajs hela tiden med pippi långstrump på de sju haven HELA dagen om och om igen.. höll på att bli tokig. ikväll ska vi sitta och mysa vid en liten brasa i boviken..fast jag egentligen borde gå och lägga mig nu för jag ska upp sju imorgon igen..
ska kanske göra våfflor istället? det skulle vara så himla gott
imorgon ska vi ju ändå till boviken..
jag har inte bestämt mig än
sommaren håller på att ta slut har jag kommit fram till, på fredag är det bara en vecka av slit kvar, sen några dagar ledigt och sen turkiet som kommer bli det roligaste nånsin, kan inte fatta det!! med alla som jag tycker om mest!!
kanske ska se en film och duscha och göra en ansiktsmask och hårinpackning och äta våfflor och ostkrokar... det lät nog bäst!!
 

ha en bra och sömnig kväll!!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0