easdjski

första dagen avklarad.. nu är det bara tre till.
Sjukt varm dag!!! var på stan med pappa rätt så tidigt för att överföra lönen och kolla om jag skulle hitta något fint för en gångs skull.. slutade med att jag köpte två klänningar ett par shorts två par skor ett linne och en parfym (fick tydlien med en mascara från kicks gratis!! väldigt bra!!) fick lite knip i magen efter det. Sen så var jag tvungen att cykla till jobbet i räserfart för jag tog lite väl långt tid på mig i omklädningsrummen och på subway. SJUKT varmt, var nära att jag kräktes.
Missar håkan just ikväll också.. hatar alla som far till piteå. ni kan jättegärna bli för fulla av norskt vin och bli hämtade på campingen just före håkan ska börja.. Är allmänt ledsen. mest kanske av det men av andra småsaker också..
ska duscha nu och äta en banan.. har inget annat med socker i hemma förutom strösocker.. blir tokig.
bajs. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0