---------

Igår var en kul kväll! trots att jag nästan åt ihjäl mig av amandas tårta.. Träffade massa fina personer och fick mig ändå en bra promenad hem! det var skönt att prata. Sitter och väntar nu på att jag ska fara och jobba, som alla andra dagar känns det som, men som man bäddar får man ligga, och jag har ändå bäddat med många hundralappar.
Det är några grejer som sticker lite i hjärtat men i övrigt känns allt toppen!! väldigt fin sommar trots regnvädret som fastnat här! snart kommer mina kusiner och jag längtar väldigt mcyket!! då kommer sommaren att kännas ännu mer. Har inte så himla mycket mer att säga än att jag är besviken på er och jag kunde inte bry mig mindre om dina fula orsaker att tjura! sådär, puss och kram


Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är

Vi testar nya vägar
som aldrig tycks ta slut
vi har försökt att fånga den andra
men aldrig nått ut
jag vill ha en sista chans
så jag säger det rakt ut

Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0