this is how we party

http://youtube.com/watch?v=max5Mty51iU


vaknade ganska nyss, vi slutar skolan klockan 12 på fredagar! det känns väldigt bra! Speciellt tacksam är jag idag, jag mår inte bra alls. Får se va det blir av det här egentligen. alla kan ju ha så himla roligt och festa ikväll! have fun! kommer nog sitta och se en film, sen kommer jag bli så desperat att jag måste äta glass och då jävlar kommer magen krampa, tills jag svimmar och sakta men säkert avlider... eller så kan jag se det som att jag kanske behöver en paus och vila upp mig lite så jag kan vara på topp senare. får se hur jag väljer att se saken...
 
imorgon ska jag på kalas i alla fall, hos snuttegull denise som fyller 18 idag!! grattis min humla, längtar jättemycket till tårtan och om det förhoppningsvis finns kakor eller glass eller nått! fan så gott. Nu när jag varit sjuk har jag förresten kommit fram till att det bästa i världen måste vara mat! god mat, och det mesta som är gjort av socker förstås, men det är ju inget nytt. ska gå och äta någonting nu, är så fasligt sockersugen.

jag fattar inte varför du är så där i bland, förstår mig inte på dig. Inte alls. Först säger du en sak och bara ett litet tag efter så säger du något helt annat. Men det lär ju visa sig senare vad du verkligen menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0