sommar

Läste igenom lite av min sommar nyss. tusan så glad jag var hela tiden, inte ett enda arghetsutbrott och när det var nära så var det bara jäkligt kul och gulligt snarare än argt. Jag saknar sommaren.. fast mest av allt så längtar jag till den! jag längtar så att jag nästan sprängs om jag skulle tänka på det ordentligt. 

    

   


Ska på dans alldeles strax. jag hatar att ingen vill följa med mig längre.. lata cpn..... *SKÄMTAR*
imorgon är det fredag, det är för det mesta roliga dagar, vet inte om det kanske blir ett undantag imrogon, för vi har skidor på morgonen! men sen på kvällen så ska vi ju förståss äta tårta hos forma, och det väger ju faktiskt upp skidorna (om det är en stor och god tårta förståss)! ska ta den där jävla svindyra sprutan snart också!? är helt förundrad över hur det kan kosta så mycket? tycker det är ganska löjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0